دُردانه ئ من
دُردانه ئ من
از هر دری صحبتی؟

من اشک شمعم ، سوز سحر گاهم ، صبح صادقم ، تفسیر آسمانم ...

من مظلومیت هابیلم ، آه و ناله نوحم ، صبر ایوبم ، اشک یعقوبم

یوسف اندر زندانم ، رسوا کننده زلیخایم ، بی نشان تر از خضرم ،قصه شرح صدر موسایم ، در هم شکننده طاغوتم .

من فرزند ابراهیمم ، خنجر اسماعیلم ، نغمه نای داوودم ، پروازادریسم ...

من شرافت محمدم ، گریه های علی در چاهم، اشک زهرا در بیت الاحزانم ...

من سخاوت حسنم ، تا ابد داغدار حسینم ، قصه اسارت زینبم ، یگانه همره کودکان یتیمم ...

من نماز نشسته خرابه ام ، تفسیر نیزه هایم ، همنشین آهم ، راز سوز و گدازم ، هیبت اشکم ...

دوستدار راستین قنوتم ،احیاگر تشهدم ، معنی سجده ام ، شکوه قیامم.. .

غربت سلامم ، زمزمه گر تسبیحاتم بهترین مفسر دعایم ...

غریب ترین قاری قرآنم ،من یس و عادیاتم ، صفای حشرم ف وفای الرحمانم ، دستگیر واقعه ام ...

من فاتح قله ایمانم ،کوهپایه صبر و استقامتم ،آبشار شور و عشقم ...

من دشت پراز نرگسم لطافت نسترنم ،عطر یاسم ،رنگ نیلوفرم...

من عطر محمدیم ، ظرافت اقاقیم ، ابهت داوودیم ، صفای رازقیم...

دل خون چون لاله ام ،سوخته چون شقایقم ، منتظرمانندُرزام ...

من اشک شب جمعه ام، انتظار صبح جمعه ام، دلخسته غروب جمعه ام ...

تنها زمزمه گرکمیلم ، سوزو گداز زیارت عاشورایم،متن ندبه ام ...

کلمات جوشن کبیرم ،تفسیر رمضانم، معنی شب قدرم ،من همانم که یک نیستان نی منتظرند که بیایم .

من سید مهدی فاطمی ام ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط سیده ک آبیار
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.